piątek, 11 marca 2011

Do jakiego poziomu chcę nauczyć Cię grać?

Dostałem kolejne pytanie, które brzmiało tak: "Jak daleko w zaawansowaniu ma Pan zamiar prowadzić kurs?"

Na to pytanie odpowiem w następujący sposób.


Będąc również informatykiem zawsze marzyłem zrobić coś, co pozwoliłoby mi na rozwój wiedzy w tym zakresie. I w związku z tym, że zajmuję się również grą na instrumentach klawiszowych
wpadłem na pomysł, aby zrobić kurs nauki gry na keyboardzie i zrobić to poprzez Internet, który już prawie każdy posiada w domu. A zetem postanawiając zrobić taki kurs, zrobię go w dość zaawansowanym stopniu, tak abyś mógł bardzo dobrze opanować grę, a przede wszystkim nauczyć się szybkiego czytania i nut.


Wszystko zależy od Ciebie...

To jaki ty stopień osiągniesz, to zależy już tylko od twojego wkładu pracy i czasu jaki poświęcisz. Ważne jest przede wszystkim abyś się nie poddawał, bo mógłbyś później siebie oskarżyć, że poświęciłeś tyle czasu i nic. Ale ja byłem i zawszę będę tego zdania, że jeśli chcesz coś zrobić w swoim życiu, chociaż może nie jesteś w tym dobry, zawsze w jakiś sposób Ci się to uda. Nikt przecież nie jest we wszystkim dobry. Ktoś, kto dobry jest z polskiego nie zawsze jest dobry z matematyki i odwrotnie. A najważniejsza jest przede wszystkim satysfakcja, że zrobiłeś coś, co chciałeś osiągnąć.

Jak wiesz ten blog powstał dopiero od stycznia 2011 roku, dlatego wszystko w odpowiednim czasie będę starał się umieszczać, abyś krok po kroku mógł przejść przez ten cały kurs. Czasami może się zdarzyć lekkie opóźnienie odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytanie, ale myślę, że mnie rozumiesz, że jestem tylko człowiekiem i nie zawsze starcza mi czasu, aby odpowiadać na bieżąco. Do tej pory jeszcze w miarę mi się to udaje.

A wracając do pytania, które jest tytułem tego postu, będę uczył Cię do takiego stopnia do którego ty sam będziesz chciał. Chcę osiągnąć taki cel, abyś korzystając z mojego bloga nauczył się grać na keyboardzie bez wychodzenia z domu i bez tracenia cennego czasu.

Jeden cel już udało mi się zrealizować, bo wiem, że są takie osoby, które szukają pomocy, a nie wszędzie się da ją znaleźć. A sam widzisz wchodząc na mojego bloga, ile mam już wyświetleń mojej strony. Dlatego bardzo cieszy mnie to, że nie robię tego bez celu.

Dzięki za przeczytanie mojego kolejnego posta i zapraszam Cię do częstego odwiedzania mojego bloga zwłaszcza jeśli jesteś tu po raz pierwszy.

Jeśli jesteś tutaj po raz pierwszy możesz się zapisać poniżej, aby uzyskać możliwość pobrania kursów oraz materiałów do nauki gry na keyboardzie.
Zgadzam się z Polityką Prywatności



 Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz