czwartek, 3 marca 2011

Czy nauka przez internet jest dobrym sposobem?

Nie dawno dostałem taką pochwałę(za co bardzo dziękuję), że postanowiłem robić lekcje nauki gry na keyboardzie przez internet.

To właśnie jedna z wiadomości, którą dostałem na e-maila.

"Zanim zacznę muszę powiedzieć że chwalę Pańską inicjatywę nauczania przez internet, moja Córka jest nieśmiała i źle znosi kontakt z nowymi osobami co ją często do czegokolwiek zniechęca i ta forma startu w świat przygody z muzyka jest fajna za co dziękuję."

A teraz chciałbym odpowiedzieć na pytanie: Czy nauka gry na keyboardzie przez internet jest dobrym sposobem?


Ja odpowiem w następujący sposób.

Coraz więcej ludzi uczy się praktycznie wszystkiego, co udostępnia nam internet. Jedni uczą się programowania stron, inni gotowania. A ty odwiedzając mojego bloga, na pewno chcesz się nauczyć gry na keyboardzie. Zapewne również może przeszło Ci przez myśl, czy taka nauka przez internet ma w ogóle sens?

Sens ma, gdyż ja będąc ciekawszy i zainteresowany taka grą, gdy chciałem wiedzieć coś więcej to szukałem dodatkowych internet. Czasami mi się udało, czasami nie. Jeśli coś znalazłem, to nie było pokazane jak to wygląda w praktyce, dlatego nie które rzeczy było trudno się nauczyć. Abyś ty miał łatwiej, ja będę to nagrywał i jeśli będziesz miał pytania będę na nie starał się odpowiadać. Dlatego trafiając na mojego bloga trafiłeś naprawdę w 10.

Nauka gry przez internet jak i chodzenie na prywatne lekcje do nauczyciela  ma swoje wady i zalety.

O tych rzeczach wspomniałem w pierwszym moim kursie. Nauka gry na keyboardzie, gdzie musisz dojechać do nauczyciela:  zabiera Ci czas, który mógłbyś wykorzystać na naukę, kosztuje spore pieniądze. Zaletą jest to, że grając przy nauczycielu, będzie Ci mówił jakie popełniasz błędy. Ja natomiast pokaże Ci to w kursie, gdzie również będziesz mógł zwrócić na to uwagę.

Nauka gry na keyboardzie przez internet ma takie zalety, że w każdej chwili możesz siąść do komputera, obejrzeć, a nawet pobrać kurs, który możesz odtwarzać według własnego upodobania. W czasie, w którym tobie najbardziej odpowiada. Jeśli czegoś zapomnisz,  taki kurs możesz zawsze sobie odtworzyć ponownie i przypomnieć sobie wiadomości.  Nie tracisz czasu na dojazdy, co wiąże się właśnie ze zmarnowanym czasem i kosztami dojazdu. Dużo jest takich zalet. Jedyne, co musisz posiadać to: komputer, internet i trochę wolnego czasu.

A nawiązując do wiadomości, którą otrzymałem sam widzisz, że niektórzy są nieśmiali i źle znoszą kontakt z nowymi osobami. Także taki kurs ma bardzo wiele zalet i możesz się uczyć sam w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz