niedziela, 30 stycznia 2011

Drugi kurs już gotowy

Pozdrawiam wszystkich nowych keyboardzistów, którzy myślą poważnie o nauce gry na keyboardzie. Właśnie przygotowałem dla Ciebie kolejny kurs w którym przekaże Ci nową wiedzę. Na blogu wstawiłem tylko fragment ze względu na to, że wstawiając dłuższy fragment trwa to bardzo długo. Dlatego jeśli jesteś zapisany na listę wyślę, ci link, z którego będziesz mógł pobrać drugi darmowy kurs.
Jeśli jeszcze się nie zapisałeś możesz to zrobić wpisując się tu poniżej.

Imię:
Adres email:

5 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie, już od wczoraj czekałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłbym o cały drugi kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Arku, wielu z nas, adeptów gry nauki na keyboardzie lub pianinie, po prostu nie ma czasu na indywidualną naukę z nauczycielem. W ciągu dnia musi wygospodarowac czas na ćwiczenia. W moim przypadku jest to późny wieczór. Dlatego tez uważam, że takie internetowe lekcje są jedyną szansą na pokonanie zawiłości, związanych z opanowanie gry na instrumentach klawiszowych...Dzięki Ci za chęć pomocy i czas oraz wysiłek, jaki musisz w to włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz na blogu, gdyż mogę od razu pod nim odpowiedzieć, a w takiej sytuacji jest mnóstwo osób. Doskonale wiem jak to jest. Tylko, że ja nie miałem okazji się uczyć z internetu bo nie było tego co robię ja, a przynajmniej się nie napotkałem. Dlatego robię to dla wszystkich którzy ten czas maja w jakiś sposób ograniczony i nie mają czasu chodzić na lekcje gry. A dzięki internetu mogą skorzystać z takich lekcji.

    Wysiłku trochę w tym jest, ale widzę, że jest na prawdę warto, bo wiele osób potrzebuje takiej pomocy i różnych wskazówek.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń